Aantal berichten : 71 Registration date : 27-04-08
Onderwerp: Heb je GTA IV? Zoja, speel je vaak online? za mei 24, 2008 4:38 pm
Sommige schooldagen speel ik gta IV voor een uurtje online met Slim Lin. 'k Wil weten wie ook interesse heeft om online te spelen.
jte1990 BeMW Clan lid
Aantal berichten : 88 Registration date : 26-04-08
Onderwerp: Re: Heb je GTA IV? Zoja, speel je vaak online? zo mei 25, 2008 8:20 pm
ik dacht vrijjdag nog te komen tot ik jullie allemaal opeens op cod4 zag gisteren een half uurtje gespeelt en das ook het langst al dat ik MP heb gedaan. MP van GTA vind ik ni zo fun ma als jullie er zijn zal ik zeker envast wel eens mee spelen
AlieNiZeD BeMW Clan lid
Onderwerp: Re: Heb je GTA IV? Zoja, speel je vaak online? di mei 27, 2008 7:10 pm
jte1990 schreef:
ik dacht vrijjdag nog te komen tot ik jullie allemaal opeens op cod4 zag gisteren een half uurtje gespeelt en das ook het langst al dat ik MP heb gedaan. MP van GTA vind ik ni zo fun ma als jullie er zijn zal ik zeker envast wel eens mee spelen
kvind gta gewoon chill en er zijn verschillende game modes dat je samen moet werken en dat vind ik wel leuk. Veel liever cod4 natuurlyk!
Slim Lin BeMW Clan lid
Aantal berichten : 9 Registration date : 28-04-08
Onderwerp: Re: Heb je GTA IV? Zoja, speel je vaak online? zo jun 01, 2008 9:28 pm
ik vind gta4 veel chiller dan COD4, Cod4 moet je echt je op je rank opletten en op gta4 ist gewoon echt chillen.
AlieNiZeD BeMW Clan lid
Onderwerp: Re: Heb je GTA IV? Zoja, speel je vaak online? ma jun 02, 2008 6:19 pm
Slim Lin schreef:
ik vind gta4 veel chiller dan COD4, Cod4 moet je echt je op je rank opletten en op gta4 ist gewoon echt chillen.
En tis third person
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Heb je GTA IV? Zoja, speel je vaak online?