Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
AlieNiZeD
BeMW Clan lid



Aantal berichten : 71
Registration date : 27-04-08

Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe] Empty
BerichtOnderwerp: Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]   Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe] Icon_minitimeza mei 17, 2008 2:02 pm

[BeMW] 3 - 2 [9LBe]
Dit was onze eerste vriendschappelijke war als clan samen en ook mijn eerste war op Call of Duty 4, waarbij ik trots kan zijn door te zeggen dat we gewonnen hebben met 3-2.

Ronde 1: Sabotage 4 v 4 in Crash
Zij kozen de map en de gamemode.

Sabotage bleek echt wel hun gamemode te zijn en dat was er ook aan te zien. Ze gingen niet voor de kills, maar ze gingen voor de bom. Ze hebben de bom verschillende keren bij ons geplant en ook andersom, maar helaas, de laatste keer dat zij de bom geplant hadden, was het duidelijk wie de winnaar was. Met een blindelingse granaat die ontplofte op het hoofd van jte1990 toen hij net nog maar een second moest defusen, waren zij de winnaar van deze eerste ronde.

This one's for [9LBe]

Ronde 2: Team Deathmatch 4v4 in Ambush
Wij kozen de map en de gamemode.

Ook al zei SniperdudeXXX:"Niet deze map." De rest van de clan wou deze map toch wel en helaas leden wij een harde nederlaag. Er was weinig teamwork aan de pas in het begin. Je kon het goed zien aan [9LBe] dat ze goed samenwerkten in die map. Onze teamwork begon pas te komen toen het einde van de map naderde. Maar het was niet goed genoeg om de map te kunnen winnen.

This one's for [9LBe]

Ronde 3: Sabotage 5v5 in Strike
Zij kozen de map en de gamemode.

In deze map kwam Slim Lin ons te hulp. Maar alweer had [9LBe] een zeer goeie teamwork en gingen wij heel veel dood. SniperdudeXXX had de kans om de bom te planten en dat is hem ook gelukt, waarna wij ons best deden om ervoor te zorgen dat de bom niet gedefused werd.

This one's for [BeMW]

Ronde 4: Search & Destroy 5v5 in District
Wij kozen de map en de gamemode.

Deze map was vooral de keuze van SniperdudeXXX en het was uiteraard een zeer goede keuze. Deze map verliep zonder problemen en onze teamwork was zeer goed!

This one's for [BeMW]

Ronde 5: Sabotage 5v5 in Backlot
Zij kozen de map en de gamemode.

Dit bleek uiteindelijk onze grote comeback te zijn. Dit was eigenlijk meer een afslachting dan een oorlog. Heel de team was goed bezig en zelfs na 1 training maar gedaan te hebben konden wij echt wel zeer goed samenspelen. Wat misschiens opscheppen is, is dat ik en Sim Lin boven de 40 kills en minder dan 15 deaths hadden in deze game.

De bom werd geplant en ik deed airstrike. De rest spreekt voor zich. Wij schoten alles wat niet ons team was en dat bleek uiteindelijk onze overwinning te zijn.

This one's for [BeMW]

Slotwoord:
Voor onze eerste war, ook al is het een oefenwar, is dit wel nog een goeie prestatie.
Na 2 rondjes verloren te hebben, er 3 na elkaar gewonnen te hebben.
In 't algemeen vond ik het zalig om een war te spelen en weet er zeker van dat [9LBe] er ook van genoten heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oefenwar: [BeMW] vs [#1]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Leden :: War uitslagen-
Ga naar: