Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Waar ben je al in singleplayer?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
AlieNiZeD
BeMW Clan lid



Aantal berichten : 71
Registration date : 27-04-08

Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitimedi mei 13, 2008 5:56 pm

Ik ben in de derde stad

Dit is een grote spoiler (1 van de missies die ik graag deed, hier zit ik al voorbij)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
jte1990
BeMW Clan lid
jte1990


Aantal berichten : 88
Registration date : 26-04-08

Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitimedi mei 13, 2008 7:09 pm

ik begin nu ook op 3 eiland momenteel iets van een 43% ongeveer maar heb de jobs nog ni gedaan waar voor je moet bellen die doe ik achteraf wel.
laatste 3 dage eigelijk ni meer zo veel zin gehad om GTA te spele ma men goesting zal wel terug kome Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bemw.webs.com/
AlieNiZeD
BeMW Clan lid



Aantal berichten : 71
Registration date : 27-04-08

Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitimedi mei 13, 2008 9:54 pm

jte1990 schreef:
ik begin nu ook op 3 eiland momenteel iets van een 43% ongeveer maar heb de jobs nog ni gedaan waar voor je moet bellen die doe ik achteraf wel.
laatste 3 dage eigelijk ni meer zo veel zin gehad om GTA te spele ma men goesting zal wel terug kome Razz

Idd, een potje online met leden doe ik wel heel graag, maar de SP gaat nu erg traag
Te veel gespeelt sinds de release, 't zal wel aanzienlijk terug komen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jte1990
BeMW Clan lid
jte1990


Aantal berichten : 88
Registration date : 26-04-08

Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitimewo mei 14, 2008 12:09 am

wat ik ook wel spijtig vind is je kan niet meer vliegen met vliegtuigen enkel met helicopters, en dat je jou ventje niet meer kunt gaan trainen in de gym waardoor hij op SA iets sterker werd.
die punten hadden er nog mogen inzitten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bemw.webs.com/
AlieNiZeD
BeMW Clan lid



Aantal berichten : 71
Registration date : 27-04-08

Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitimewo mei 14, 2008 8:26 pm

jte1990 schreef:
wat ik ook wel spijtig vind is je kan niet meer vliegen met vliegtuigen enkel met helicopters, en dat je jou ventje niet meer kunt gaan trainen in de gym waardoor hij op SA iets sterker werd.
die punten hadden er nog mogen inzitten

Ja eigenlijk is dat ook wel nog een minpunt. Het ysteem van San Andreas was zeer zalig. Een dikkerdje of een magere kerel zijn. Je conditie opbouwen.

Vliegtuigen hadden ze niet mogen schrappen volgens mij. Maar dan niet op de manier dat jij bedoelt. Het werd dan ook geschrapt door de onrealisme dat iemand gewoon een vliegtuig kan nemen en besturen. Misschiens enkel een vliegtuig als vervoersmiddel. Maar dat is dan ook moeilijk doordat je in minder dan een paar minuten kan geraken waar je wil zijn met een auto, taxi of brommer. Fietsen mis ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slim Lin
BeMW Clan lid



Aantal berichten : 9
Registration date : 28-04-08

Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitimedo mei 15, 2008 12:40 am

Ik vind het allemaal niet zo dramatisch, maar ik had het wel liever gehad, het zou een pluspunt zijn, maar geen ramp als het er niet in zit.
Is allemaal niet zo erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar ben je al in singleplayer? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben je al in singleplayer?   Waar ben je al in singleplayer? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar ben je al in singleplayer?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Leden :: Grand Theft Auto IV-
Ga naar: