Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]²

Ga naar beneden 
AuteurBericht
AlieNiZeD
BeMW Clan lid



Aantal berichten : 71
Registration date : 27-04-08

Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]² Empty
BerichtOnderwerp: Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]²   Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]² Icon_minitimeza jun 07, 2008 12:51 am

[BeMW] 4 - 3 [9LBe]
Dit was onze tweede vriendschappelijke war tegen 9Lives Belgium, maar deze keer waren er een aantal andere van hun aanwezig. We hebben 7 matches gespeeld en het was hard tegen hard.

Ronde 1: Sabotage 5 v 5 in Crash
Zij kozen de map en de gamemode.

Net zoals vorige keer hadden ze gekozen voor sabotage in crash als eerste map. De bom werd verschillende keren bij hun en bij ons geplant, maar uiteindelijk hadden zij de bovenhand en wonnen ze de map.

This one's for [9LBe]

Ronde 2: Team Deathmatch 5v5 in Distrct
Wij kozen de map en de gamemode.

Deze map was de keuze van SNIPERDUDEX en achteraf gezien, totaal geen spijt van. Zoals de meesten van ons verwacht hadden van district, is dat we de map moeiteloos zouden winnen en dit was ook zo. Verschillende airstrikes van ons kwamen hier aan bod.

This one's for [BeMW]

Ronde 3: Sabotage 5v5 in Countdown
Zij kozen de map en de gamemode.

Typische keuze van gamemode voor 9Lives Belgium. Wij dachten dat we gingen verliezen, want dit is hun specialiteit, maar toen werd besloten hun speelstijl over te nemen en ook te rushen. Door dit te doen kwam de bom heletijd in verschillende teams terecht. Rambo zag een opening, plantte de bom en gecombineerd met dekking van de clanleden, hebben we deze map gewonnen.

This one's for [BeMW]

Ronde 4: Domination 5v5 in Bog
Wij kozen de map en de gamemode.

Wij kozen de map Bog en de gamemode Domination. Zij hebben deze map duidelijk gedomineerd. Wij hadden plaats B niet in het begin te pakken, wat ons een verlies kostte.

This one's for [9LBe]

Ronde 5: Sabotage 5v5 in Crossfire
Zij kozen de map en de gamemode.

Oh nee dacht ik meteen toen ik het woord sabotage hoorde en terecht..
Wij hadden de map bijna gewonnen toen we de bom geplant hadden, dankzij de airstrike en helicopter van SNIPERDUDEX,
maar net toen er nog 2 seconden over waren, werd de bom gedefused. Toen kwamen zij met hun team naar ons toe en dit was onze nederlaag.

This one's for [9LBe]

Ronde 6: Team Deathmatch 5v5 in Wet Work
Zij kozen de map en de gamemode.

Ik heb deze map en deze gamemode gekozen en de score was een nek aan nek race. Ons team werkte goed samen en veel flanken waar gedekt. We hadden op het nippertje gewonnen.

This one's for [BeMW]

Ronde 7: Search & Destroy 5v5 in Overgrown
We kozen beiden de map en de gamemode.

Omdat dit de 7de en de slotmap was, hebben we samen gekozen. Ik pikte Overgrown eruit en dit was inorde voor 9LBe, toen kozen zij een willekeurig getal van 2 tem 6 en ze kozen 3, wat voor Search & Destroy staat.

Dit was duidelijk onze game. We hebben 3 bommen na elkaar geplant en de laatste ronde werden ze afgeslacht door claymores.

Slotwoord:
Dit is onze tweede war tegen [9LBe] en ik vond het weer zeer aangenaam. Het is een zeer vriendelijke clan en ik hoop dat er nog zo'n oefenmatches mogen komen. Altijd leuk om tegen iemand te spelen, zonder stress van Ladders.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]²
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oefenwar: [BeMW] vs [9LBe]
» Oefenwar: [BeMW] vs [#1]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Leden :: War uitslagen-
Ga naar: